5 клас

ФОТОКВЕСТ «СТОРІНКАМИ УЛЮБЛЕНИХ ТВОРІВ»




КОНТРОЛЬ З ТЕМИ «СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА»

Завдання:

- Виконати контроль знань з теми «Сучасна література» (письмово у зошиті)



ТУВЕ ЯНСОН
«КОМЕТА ПРИЛІТАЄ»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 243-245
Переглянути експрес-урок «Казки Туве Янсон» від Ольги Ніколенко



- Створити анкету письменниці за планом:


- Прочитати повість-казку «Комета прилітає» (повний текст)
- Виконати тестові завдання на освітньому порталі «Всеосвіта», скориставшись покликанням https://vseosvita.ua/test/start/nmw073 або QR-кодом  



Виконати вправу «Засели Мумідол» (письмово у зошиті)




Додатково:

- Переглянути презентацію «Туве Янсон» (автор А.Химинець)

- Переглянути презентацію «Мандрівка у долину мумі-тролів Туве Янсон» (автор А.Химинець)


- Переглянути мультиплікаційний фільм «Комета в Долині Мумі-тролів» (Японія, 1992 р., реж. Сайто Хіросі)
Розгадати кроссенси, пояснивши, як пов’язане кожне із зображень з сюжетом повісті-казки «Комета прилітає» (письмово у зошиті)




РОАЛЬД ДАЛ
«ЧАРЛІ І ШОКОЛАДНА ФАБРИКА»


Завдання:

- Опрацювати біографічні відомості про Роальда Дала за опорним конспектом та статтею підручника «Світова література 5 клас» О.М.Ніколенко (Київ: «Грамота», 2012)


- Прочитати фентезійну повість «Чарлі і шоколадна фабрика»
- Виконати тестові завдання на Learningapps та прислати скріншот результату тестування 

 

- Скласти характеристику Чарлі Бакета за шаблоном (письмово у зошиті)


- Скласти характеристику Віллі Вонки за шаблоном (письмово у зошиті)


Додатково:

- Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язане кожне із зображень з життям та творчістю Роальда Дала


- Переглянути фільм екранізацію повісті «Чарлі і шоколадна фабрика» (США, 2005 р., режисер Тім Бертон)
- Створити міні-проект «Фентезійна повість Роальда Дала «Чарлі і шоколадна фабрика» на кіноекрані» за шаблоном




На допомогу учню:




СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА

Завдання:

- Опрацювати опорну схему «Сучасна дитяча література»


- Ознайомитись з Декларацією прав маленьких читачів від французького письменника Даніеля Пеннака. Поміркувати, які правила додали б ви?



МАРИНА ЦВЄТАЄВА

«КНИЖКИ В ОБКЛАДИНКАХ ЧЕРВОНИХ»


Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 232-237
- Переглянути презентацію «М.Цвєтаєва «Книги вчервоній палітурці» (автор Г.Дорох)
Переглянути відеопоезію «Книжки в обкладинках червоних»


- Відповісти на запитання літературного диктанту (письмово у зошиті)


- Опрацювати опорний конспект – аналіз поезії (письмово у зошиті)



Додатково:

Прослухати аудіозапис вірша М.Цвєтаєвої «Книжки вобкладинках червоних» мовою оригіналу
- Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язане кожне із зображень з поезією М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних»



- Прослухати музичні твори
На допомогу учню:




19 коментарів:

  1. Ви молодчинка! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже дякую!Використаю!

    ВідповістиВидалити
  3. Превеличезна подяка Вам!

    ВідповістиВидалити
  4. Надзвичайно цікаві матеріали. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую Вам ! Титанічна робота

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже вдячна, робота зроблена чимала!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Робота надзвичайно корисна. Дуже дякую за можливість скористатись!

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую від щирого серця!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую щиро!!! Дуже сподобалось!!!

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую
    було дуже цікаво

    ВідповістиВидалити