9 клас

ФОТОКВЕСТ «СТОРІНКАМИ УЛЮБЛЕНИХ ТВОРІВ»





КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ
«ЛІТЕРАТУРА ХХ-ХХІ СТОЛІТТЯ»



РЕЙ ДУГЛАС БРЕДБЕРІ
«4510 ЗА ФАРЕНГЕЙТОМ»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 273-277
- Переглянути відеопрезентацію «Рей Дуглас Бредбері» (автор А.Химинець)


- Скласти «ТОП-10 цікавих фактів» про письменника (письмово у зошиті)


- Прочитати роман «4510 за Фаренгейтом» 
Заповнити пропуски у таблиці «Характеристика героїв роману



Додатково:

Визначити ідею роману за пазлом-головоломкою від Світлани Зелінської 




- Переглянути фільм екранізацію роману «4510 за Фаренгейтом» (Великобританія-Франція, 1966 р., реж. Фр.Трюффо)
- Переглянути фільм екранізацію роману «4510 за Фаренгейтом» (США, 2018 р., реж. Р.Бахрані)

На допомогу учню:



МИХАЙЛО БУЛГАКОВ
«СОБАЧЕ СЕРЦЕ»

Завдання:

- Опрацювати самостійно біографію Михайла Булгакова
- Наповнити інформацією ФБ-сторінку письменника за шаблоном


- Прочитати повість «Собаче серце»
- Скласти паспорт повісті (письмово у зошиті)
- Відповісти на запитання літературного диктанту (письмово у зошиті)


- Опрацювати картку характеристики головного героя



- Виконати тестові завдання на освітньому порталі «Всеосвіта», скориставшись покликанням https://vseosvita.ua/test/start/qsj328 або QR-кодом  


Додатково:

- Переглянути фільм екранізацію повісті «Собаче серце» (СРСР, 1988 р., реж. Володимир Бортко)


- Створити міні-проект «Повість М.Булгакова «Собаче серце» на кіноекрані»

На допомогу учню:







БЕРНАРД ШОУ
«ПІГМАЛІОН»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 253-256
- Подивитися експрес-урок Ольги Ніколенко «Бернард Шоу і «Пігмаліон»»


- Скласти «Топ-10 цікавих фактів» про життя і творчість письменника (письмово в зошиті)
- Виконати вправу «Незакінчене речення» (письмово в зошиті)



- Опрацювати матеріал підручника ст. 257-259
- Прочитати п’єсу «Пігмаліон»
- Зробити короткий аналіз п’єси «Пігмаліон» (письмово в зошиті)
- Охарактеризувати головну героїню п’єси Елізу Дулітл (письмово в зошиті)
- Виконати вправу «Уважний читач» (письмово в зошиті)



- Створити міні-проект ««Пігмаліон» Б.Шоу у мистецтві » (формат – презентація  Microsoft PowerPoint, мінімальний обсяг – 10 слайдів, напрям дослідження – театр, кіно, живопис, музика)

Додатково:

Виконати вправу «Упізнай героя» (письмово в зошиті)




- Пригадати зміст давньогрецького міфу «Пігмаліон і Галатея»
- Зробити порівняльну характеристику скульптора Пігмаліона та професора Хігінса за допомогою прийому «Кола Вена» (письмово в зошиті)



- Подивитися екранізацію п’єси (на вибір)
  • Фільм «Пігмаліон» (1938 р., Великобританія, реж. Леслі Говард, Ентоні Асквіт)
  • Фільм-спектакль «Пігмаліон» (1957 р., СРСР, реж. Костянтин Зубов)
  • Музичний фільм «Моя прекрасна леді» (1964 р., США, реж. Джордж К’юкор)
  • Фільм-балет «Галатея» (1977 р., СРСР, реж. Олександр Белінський)
- Написати відгук на переглянуту екранізацію (за алгоритмом)



- Створити міні-проект «Історія сучасної Галатеї, або Кіно за мотивами...» (формат – за вибором учня: презентація Microsoft PowerPoint, відеоролик, постер тощо) 

На допомогу учню:





15 коментарів:

  1. Завдання, створення Іриною Олександрівною Петровською, захоплюють вигадкою, красою найменших деталей, глибиною методичних підходів. Браво!
    Орлова О.В., член авторського колектива підручників із зарубіжної літератури (5-11 клас)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ольго Василівно, за таку високу оцінку моєї скромної праці.

      Видалити
  2. Дуже гарні роботи. Щиро дякую!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарний, змістовний урок, що містить цікавий інформативний матеріал, спонукає учнів до самостійної роботи з підручником й творчого осмислення теми. Дякую!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую. Дуже змістовний матеріал, успіхів вам

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую! Дуже гарна ідея!

    ВідповістиВидалити
  6. Прекрасна робота. Щиро вдячна

    ВідповістиВидалити
  7. Вкотре передивляюся, захоплююся.Це справжній політ творчої думки! Скільки вкладено роботи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую! Роботи дійсно багато, але сподіваюсь, що вона принесе свої плоди!

      Видалити
  8. Дуже грунтовна робота. Дякую автору за глибину змісту та доступність викладення матеріалу! Оцінять і учні, і вчителі!

    ВідповістиВидалити
  9. Майстерні роботи. Дякую.

    ВідповістиВидалити