6 клас

ФОТОКВЕСТ «СТОРІНКАМИ УЛЮБЛЕНИХ ТВОРІВ»




КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР
«ЛИСТ УЛЮБЛЕНОМУ ЛІТЕРАТУРНОМУ ГЕРОЮ»

Завдання:

- Написати лист герою одного з вивчених творів, який найбільше сподобався чи вразив.

На допомогу учню:




АСТРІД ЛІНДГРЕН
«МІО, МІЙ МІО»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 226-228
- Переглянути презентацію «Астрід Ліндгрен. Чарівниця зі Швеції» (автор А.Химинець)



- Скласти літературне досьє письменниці за планом (письмово у зошиті)



Дати відповіді на запитання літературного диктанту (письмово у зошиті)



Додатково:

- Переглянути експрес-урок Анни Іващенко «Астрід Ліндгрен»



- Переглянути екранізацію повісті – фільм «Міо, мій Міо» (Норвегія, СРСР, Швеція, 1987 р., реж. В.Грамматіков)  


- Скласти картку-паспорт кінофільму за шаблоном (письмово у зошиті)




РОБЕРТ ШЕКЛІ
«ЗАПАХ ДУМКИ»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 216-224
- Переглянути експрес-урок Анни Іващенко «Роберт Шеклі»


- Прочитати оповідання «Запах думки» (повний текст)
- Опрацювати картку – паспорт оповідання


- Виконати тестові завдання на освітньому порталі «Всеосвіта», скориставшись покликанням https://vseosvita.ua/test/start/hzf042 або QR-кодом  


- Скласти паспорт-анкету головного героя за шаблоном


- Заповнити таблицю «Уявні перетворення Лероя Кліві»


Додатково:

- Прослухати аудіокнигу «Запах думки»


- Виконати тестові завдання на Learningapps та прислати скріншот результату тестування


- Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язані між собою зображення (за змістом оповідання Р.Шеклі "Запах думки") (письмово у зошиті)



- Створити ескіз обкладинки для книги Р.Шеклі «Запах думки» (техніка виконання будь-яка)

На допомогу учню:







РЕЙ ДУГЛАС БРЕДБЕРІ
«УСМІШКА»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 208-210
- Переглянути експрес-урок Анни Іващенко «Рей Бредбері «Усмішка»


- Прочитати оповідання «Усмішка»  
- Виконати тестові завдання на Learningapps та прислати скріншот результату тестування



- Опрацювати картку «Філологічна майстерня», дати відповіді на запитання.  
Спираючись на зміст оповідання «Усмішка», пояснити, як пов’язані між собою поняття «свято» і «деградація» (письмово у зошиті) 


Додатково:

- Переглянути екранізацію оповідання Р.Бредбері «Усмішка» (2007 р.)


- Переглянути екранізацію оповідання Р.Бредбері «Усмішка» (1971 р.)


- Опрацювати картку «Образи-символи»


Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язане кожне із зображень з оповіданням Рея Бредбері «Усмішка» (письмово у зошиті)




- Розфарбувати портрет Мони Лізи за номерами, пригадавши назви кольорів на англійській мові


 На допомогу учню:







ДЖАННІ РОДАРІ
«ЛИСТІВКИ З ВИДАМИ МІСТ»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 202-205
- Переглянути відеопоезію «Листівки з видами міст»



- Опрацювати картку «Два світи у вірші Дж.Родарі «Листівки з видами міст»» (письмово у зошиті)


- Охарактеризувати ліричного героя поезії (письмово у зошиті)


- Намалювати або створити за допомогою комп’ютерної програми поштову листівку за змістом вірша Джанні Родарі

Додатково:

- Скласти асоціативну характеристику письменника, спираючись на знання біографії (письмово в зошиті)


- Дослідити художні засоби, використані автором у вірші (письмово у зошиті)


- Розглянути карту подорожі ліричного героя містами Італії, зробити допис на сторінку героя у будь-якій соціальній мережі про місця, які він відвідав


- Створити інтерактивну «валізу» вражень ліричного героя поезії «Листівки з видами міст» від побаченого під час подорожі Італією


- Переглянути відеопоезію «Листівки з видами міст (українська версія)».  Зробити презентацію міст України, в яких вам довелося побувати



На допомогу учню:







9 коментарів: