ФОТОКВЕСТ «СТОРІНКАМИ УЛЮБЛЕНИХ ТВОРІВ»
АСТРІД ЛІНДГРЕН
КОНТРОЛЬНИЙ ТВІР
«ЛИСТ УЛЮБЛЕНОМУ ЛІТЕРАТУРНОМУ ГЕРОЮ»
Завдання:
- Написати лист герою одного з вивчених
творів, який найбільше сподобався чи вразив.
На
допомогу учню:
«МІО, МІЙ МІО»
Завдання:
- Опрацювати матеріал підручника ст. 226-228
- Переглянути презентацію «Астрід Ліндгрен. Чарівниця
зі Швеції» (автор А.Химинець)
- Прочитати казкову повість «Міо, мій Міо» (повний текст)
- Дати відповіді на запитання літературного диктанту (письмово у зошиті)
- Переглянути експрес-урок Анни Іващенко «Астрід
Ліндгрен»
- Переглянути екранізацію повісті – фільм «Міо, мій
Міо» (Норвегія, СРСР, Швеція, 1987 р., реж. В.Грамматіков)
РОБЕРТ ШЕКЛІ
«ЗАПАХ ДУМКИ»
Завдання:
- Опрацювати матеріал підручника ст. 216-224
- Переглянути експрес-урок Анни Іващенко «Роберт Шеклі»
- Прочитати оповідання «Запах думки» (повний текст)
- Опрацювати картку – паспорт оповідання
- Виконати тестові завдання на освітньому порталі
«Всеосвіта», скориставшись покликанням https://vseosvita.ua/test/start/hzf042 або QR-кодом
- Скласти паспорт-анкету головного героя за шаблоном
- Заповнити таблицю «Уявні перетворення Лероя Кліві»
Додатково:
- Прослухати аудіокнигу «Запах думки»
- Виконати тестові завдання на Learningapps та прислати скріншот результату тестування
- Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язані між собою зображення (за змістом оповідання Р.Шеклі "Запах думки") (письмово у зошиті)
- Створити ескіз обкладинки для книги Р.Шеклі «Запах
думки» (техніка виконання будь-яка)
РЕЙ ДУГЛАС БРЕДБЕРІ
«УСМІШКА»
Завдання:
- Опрацювати матеріал підручника ст. 208-210
- Переглянути експрес-урок Анни Іващенко «Рей Бредбері
«Усмішка»
- Прочитати оповідання «Усмішка»
- Виконати тестові завдання на Learningapps та прислати скріншот результату тестування
- Опрацювати картку «Філологічна майстерня», дати
відповіді на запитання.
Спираючись на зміст оповідання «Усмішка», пояснити, як пов’язані між собою поняття «свято» і «деградація» (письмово у зошиті)
- Переглянути екранізацію оповідання Р.Бредбері «Усмішка»
(2007 р.)
- Переглянути екранізацію оповідання Р.Бредбері «Усмішка»
(1971 р.)
- Опрацювати картку «Образи-символи»
- Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язане кожне із
зображень з оповіданням Рея Бредбері «Усмішка» (письмово у зошиті)
- Розфарбувати портрет Мони Лізи за номерами,
пригадавши назви кольорів на англійській мові
На
допомогу учню:
«ЛИСТІВКИ З ВИДАМИ МІСТ»
Завдання:
- Опрацювати матеріал підручника ст. 202-205
- Переглянути відеопоезію «Листівки з видами міст»
- Опрацювати картку «Два світи у вірші Дж.Родарі «Листівки
з видами міст»» (письмово у зошиті)
- Охарактеризувати ліричного героя поезії (письмово у зошиті)
- Намалювати або створити за допомогою комп’ютерної
програми поштову листівку за змістом вірша Джанні Родарі
Додатково:
- Скласти асоціативну характеристику письменника, спираючись
на знання біографії (письмово в зошиті)
- Дослідити художні засоби, використані автором у
вірші (письмово у зошиті)
- Розглянути карту подорожі ліричного героя містами
Італії, зробити допис на сторінку героя у будь-якій соціальній мережі про місця,
які він відвідав
- Переглянути відеопоезію «Листівки з видами міст
(українська версія)». Зробити презентацію міст України, в яких вам довелося побувати
Прекрасні, продумані завдання. Дуже сподобалися!
ВідповістиВидалитиДякую!
ВидалитиДякую! Дуже змістовно, цікаво!
ВідповістиВидалитиДякую!
ВідповістиВидалитиДякую!Дуже гарна,цікава робота
ВідповістиВидалитиЧудово!!!. Дякую!!!
ВідповістиВидалитиCупер!!!
ВідповістиВидалитиДЯКУЮ. ОПТИМІЗМУ ВАМ І НАТХНЕННЯ НАДАЛІ...
ВідповістиВидалитиДякую!
ВідповістиВидалити