8 клас

ФОТОКВЕСТ «СТОРІНКАМИ УЛЮБЛЕНИХ ТВОРІВ»





КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ З ТЕМИ
«ЛІТЕРАТУРА ХХ-ХХІ СТОЛІТТЯ»




РІЧАРД БАХ
«ЧАЙКА ДЖОНАТАН ЛІВІНГСТОН»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 270-273
- Переглянути відеопрезентацію «Річард Бах. Життя як політ» (автор А.Химинець)


- Скласти гроно «Річард Бах» за шаблоном, заповнивши пусті клітини фактами з біографії письменника (письмово в зошиті)


- Створити ментальну карту до повісті за шаблоном


Додатково:



АНТУАН ДЕ СЕНТ-ЕКЗЮПЕРІ
«МАЛЕНЬКИЙ ПРИНЦ»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 260-270
- Переглянути презентацію «Антуан де Сент-Екзюпері» (автор А.Химинець)
- Скласти таймлайн (лінію часу) життя і творчості А. де Сент-Екзюпері за шаблоном


- Прочитати казку-притчу «Маленький принц» (повний текст)
- Створити інтерактивну карту подорожі Маленького принца
- Заповнити таблицю «Заняття мешканців астероїдів»


Виконати тестові завдання на освітньому порталі «Всеосвіта», скориставшись покликанням https://vseosvita.ua/test/start/ztv457 або QR-кодом
  

Додатково:

- Переглянути відео до пісні НеДіля – Сент-Екзюпері (режисер та художник-постановник Олена Фірсова)


- Переглянути відеоролик «Молитва Антуана де Сент-Екзюпері»


- Переглянути відео «Пісочна анімація «Маленький принц» (автор Альона Коломійцева)


На допомогу учню:
        



МОЛЬЄР
«МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ»

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 239-244
- Переглянути експрес-урок Ольги Ніколенко «Мольєр»


- Переглянути презентацію «Жан Батист Поклен. Мольєр» (автор Г.Дорох)
- Скласти таймлайн (лінію часу) або хронологічну таблицю життя і творчості Мольєра
- Прочитати комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич»
- Виконати тестові завдання на Learningapps та прислати скріншот результату тестування 



Написати твір-роздум «Бути шляхтичем не просто!» (у формі листа-сповіді пана Журдена)


Додатково:

Розгадати кросворд на Learningapps та прислати скріншот результату



- Виконати вправу «Поєднай пари» на Learningapps




- Переглянути спектакль «Міщанин-шляхтич» (театр ім. Є.Вахтангова, 1977 р.)



- Переглянути спектакль «Міщанин-шляхтич» (школа «Леонардо», 2018 р.)


На допомогу учню:





КЛАСИЦИЗМ

Завдання:

- Опрацювати матеріал підручника ст. 236-239
- Переглянути презентацію «Класицизм» (автор Г.Дорох)
- Скласти опорний конспект з теми
- Відповісти на тестові запитання за темою (письмово у зошиті)


Додатково:

На допомогу учню:







ЛУЇС ДЕ ГОНГОРА-І-АРГОТЕ
«ГАЛЕРНИК»

Завдання:

- Опрацювати біографію Луїса де Гонгора-і-Арготе у Інтернет-енциклопедії «Вікіпедія»
- Скласти анкету письменника (письмово у зошиті)
- Прочитати вірш «Галерник» у перекладі Михайла Ореста


- Скласти паспорт вірша (письмово у зошиті)

Додатково:

- Переглянути відеоролик «Галерники»


- Розгадати кроссенс, пояснивши, як пов’язане кожне із зображень з життям та творчістю Луїса де Гонгори-і-Арготе (письмово у зошиті)



- Виконати завдання «Послання у пляшці» (письмово у зошиті)


На допомогу учню:






12 коментарів:

  1. Щиро дякую! Дуже корисний матеріал!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже вдячна за цікавий матеріал!

    ВідповістиВидалити
  3. ДЯКУЮ. І НАДАЛІ ВАМ ОПТИМІЗМУ ТА НАТХНЕННЯ...

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую! Корисно! Цікаво!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую!Щиро бажаю успіхів!

    ВідповістиВидалити
  6. Чудовий матеріал! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  7. Пані ірино! Ще раз висловлюю свою безмежну подяку за Ваші чудові матеріали!!!Користуюся деколи ними (вказую авторство). Ви - велика трудівниця й творча особистіть. ДЯКУЮ!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Дякую! Надхнення та нових методичних злетів!

    ВідповістиВидалити